Всім привіт! Нід хелп!
Передісторія:
Давно не був, бо hyundai бігав/муркотів без особливих проблем)) Від ТО до ТО чесно їздив і возив)
Але кожного разу я із жахом поглядав на припухлі арки над задніми колесами(
І ось! не дочекавшись відкритої корозії, отримав удар воротами чітко в область вздуття - "Це знак, подумав я" та почав вивчати сабж...
При поверхневому огляді інтернету все виглядає просто - купив ремкомплект, вварив, обробив хімією (кислотними грунтами, іт.ін) пофарбував та їзди спокійно. Але. Страшне АЛЕ, між рядків в коментах проскакує, що спокійно поїздити вийде рік, максимум три. Далі все по новій(((
Мене це не влаштовує!
Що мені вдалось з'ясувати - Перше зачищати треба "потоком піску" - він найкраще виб'є ржавчину із металу. Робити треба із застуосуванням правильної технології, її знають тільки майстри ветерани. Після робіт потрібно обробити антикорозійкою і встановити повноцінні захисти колісних арок. Можливо в когось є досвід такої боротьби? Чи контакти людини, яка вміє боротись з подібними проблемами.

4 ответов в этой теме
#1
Офлайн
Опубликовано 22 Февраль 2021, 09:05
#2
Офлайн
Опубликовано 22 Февраль 2021, 11:28
Всі вірно!
Краще ніж піскоструй нічого немає.
Від себе можу додати лище ще одни "дедовскій метод" місце зварювання залити оловом.
#3
Офлайн
Опубликовано 22 Февраль 2021, 15:51
Як на рахунок цинкування кузову після вварки рем комплекту, мав хтось досвід?
Є контакти "перевірених" майстрів?
#4
Офлайн
Опубликовано 22 Февраль 2021, 17:17
Я колись сам собІ на Ланосі робив цинкування порогів. Нормальна тама. Все трималося. Але треба щоб під цинком не було іржі. У мене трошки лишилося і повилазили рижики з часом. А в одному місці зачистив до голого металу, зацинкував і спеціально не став нічим покривати. То це місце прокаталося пару років і натяку на іржу не було.
цинкування кузову
#5
Офлайн
Опубликовано 24 Февраль 2021, 10:23
Додам, що для внутрішніх поверхонь найкращий консервант це пушечне сало (гарматне сало українською?) змішане з якоюсь мастикою.