Перейти к содержимому


Фотография
- - - - -

4WD Santa Fe DM


  • Пожалуйста, авторизуйтесь, чтобы ответить
1 ответов в этой теме

#1 Офлайн   slava777

slava777

    Сдал на права

  • Новобранец
  • 62 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 6 Октябрь 2020, 12:47

Обрізало шліци між коробкою і роздаткою.

Прошу поради у вирішенні даної проблеми. Територіально Київ, Біла Церква.


  • 0

#2 Офлайн   колесик

колесик

    Ученик

  • Новобранец
  • 36 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 7 Октябрь 2020, 15:03

Та тут власне немає іншої поради як заміна "чашки" дифференціалу  і можливо валу роздатки, частіше злизує шліци в "чашці" Робити це краще в спеціалізованих майстернях бо потрібно знімати і "колоти" коробку і як що ви не маєте досвіду розбирання і збирання трансмісійних вузлів то краще не лізьте туди. Багато хто вважає, що причина в дизелі в його крутному моменті і таке інше, сперечатись не буду дійсно логіка тут присутня але я всім рекомендую після того як "зникає" П/П відразу перевірити муфту П/П бо як правило заклинивша муфта і є причиною зрізання шліців в "чашці" дифференціалу і стається це в різких поворотах ! коли муфта справна то електроніка ніколи не включить задній міст як що ви  на твердій основі і в повороті  коли ж муфта заблокована то вона постійно ввімкнена і їй начхати на команди електроніки  і саме в поворотах зрізає шліци, бо це найслабше місце в ланцюжку коробка - колеса.


Редактировалось: колесик, 7 Октябрь 2020, 15:08.

  • 2