Перейти к содержимому


Фотография
- - - - -

Пропуск запалення 4-го циліндра ІХ35


  • Пожалуйста, авторизуйтесь, чтобы ответить
22 ответов в этой теме

#1 Офлайн   Вова1

Вова1

    Ученик

  • Новобранец
  • 11 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 3 Май 2020, 13:41

Привіт Всім.

ІХ 35 2010 р в пробіг 121 000 км

Декілька днів назад зарогівся чек. Після поїздки до електрика діагноз: Пропуск запалення 4-го циліндра з порадою замінити свічки запаленя. Поміняв свічки. Знову чек. Поміняв місцями катушки, нічого не змінилося. Провірив компресію в нормі. Ніхто нічого більше сказати не може. Кажуть лишай на сервісі ЩОСЬ БУДЕМО ШУКАТИ з незрозумілим виразом лиця.

 

Можливо хтось стикався з таким, напишіть.

 

Дякую

 

 


  • 0

#2 Офлайн   alabay

alabay

    без кнопавки!

  • Модератор
  • 2.900 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 3 Май 2020, 14:15

Вова1,

в первом приближении я бы посоветовал провести рокировку форсунок (  на проблемный цилиндр поставить заведомо рабочую) заодно и состояние будет видно))

а после контрольной поездки пытаться сделать выводы


  • 0

#3 Офлайн   Вова1

Вова1

    Ученик

  • Новобранец
  • 11 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 3 Май 2020, 14:41

Вова1,

в первом приближении я бы посоветовал провести рокировку форсунок (  на проблемный цилиндр поставить заведомо рабочую) заодно и состояние будет видно))

а после контрольной поездки пытаться сделать выводы

Машина газ-бензин. Пробував їздити тільки на газі і тільки на бензині результата одинаковий


  • 0

#4 Офлайн   Fly17

Fly17

    Водитель без стажа

  • Член клуба
  • 496 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 3 Май 2020, 15:56

Машина газ-бензин. Пробував їздити тільки на газі і тільки на бензині результата одинаковий

Візьміть купіть elm треба більше параметрів або шукайте нормального діагноста. Яка суміш, бідна, багата, довга та короткочасна корекції, у якому стані каталізатор, напишіть код помилки, можливо, вона у Вас не одна була, чи впевнені, що рідний пробіг для 2010 року якось мало. І який у Вас двигун? Може час клапана регулювати, якщо вони регулюються? Якщо регулюються, то чи робили Ви цю процедуру взагалі?
Чи перевіряли котушку осцилографом? Форсунку, щоб не міняти теж можна перевірити осцилографом.Перевірити осцилографом і подивитись в яку сторону копати.

Отправлено с моего Redmi Note 7 через Tapatalk

Редактировалось: Fly17, 3 Май 2020, 16:08.

  • 0

#5 Офлайн   Вова1

Вова1

    Ученик

  • Новобранец
  • 11 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 3 Май 2020, 16:07

Візьміть купіть elm треба більше параметрів або шукайте нормального діагноста. Яка суміш, бідна, багата, довга та короткочасна корекції, у якому стані каталізатор, напишіть код помилки, можливо, вона у Вас не одна була, чи впевнені, що рідний пробіг для 2010 року якось мало

Отправлено с моего Redmi Note 7 через Tapatalk

Машину брав 3-х річну з пробігом 50 000 км. 2010р в з салону виїхала в 2011р.  OBD ІІ показує одну помилку Р0304. Каталізатор в нормі. Лямбда в нормі


  • 0

#6 Офлайн   Fly17

Fly17

    Водитель без стажа

  • Член клуба
  • 496 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 3 Май 2020, 16:13

Машину брав 3-х річну з пробігом 50 000 км. 2010р в з салону виїхала в 2011р. OBD ІІ показує одну помилку Р0304. Каталізатор в нормі. Лямбда в нормі

Подивіться осцилографом котушки і форсунки. Клапана у Вас регулюються? Який двигун?

Отправлено с моего Redmi Note 7 через Tapatalk

Редактировалось: Fly17, 3 Май 2020, 16:13.

  • 0

#7 Офлайн   alabay

alabay

    без кнопавки!

  • Модератор
  • 2.900 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 3 Май 2020, 19:31

Кроме индикации ошибки ещё есть какие то симптомы

 

ЗЫ:

Был у меня подобный случай но решение было простым:

Слетела фишка на газовой форсунке

Ну и при работе на газу было ощущение работы конкретно трёх цилиндров


  • 0

#8 Офлайн   Вова1

Вова1

    Ученик

  • Новобранец
  • 11 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 3 Май 2020, 20:28

Завтра поїду поробую провірити осцилографом і провірю роботу блоку управління двигуном.

Посидів в гуглі  і схиляюсь до версії з клапанами.

Завтра напишу  результат


  • 0

#9 Офлайн   Fly17

Fly17

    Водитель без стажа

  • Член клуба
  • 496 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 3 Май 2020, 21:59

Завтра поїду поробую провірити осцилографом і провірю роботу блоку управління двигуном.
Посидів в гуглі і схиляюсь до версії з клапанами.
Завтра напишу результат

От якщо результат напишите, то буде супер і хтось у майбутньому Вам скаже дякую! Велике Дякую! Клапана через 90 тис по мануалу, як на газу, то менший інтервал робіть, хоча б через 60, рекомендують 45. Прокладка оригінал або Віктор рейнц, стаканчики Вам точитимуть, замовляти- довго чекати, якщо не зраджує пам'ять там 41 розмір.

Отправлено с моего Redmi Note 7 через Tapatalk
  • 0

#10 Офлайн   userAx

userAx

    Скоро станет профи

  • Член клуба
  • 1.365 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 4 Май 2020, 16:42

Завтра поїду поробую провірити осцилографом і провірю роботу блоку управління двигуном.

Посидів в гуглі  і схиляюсь до версії з клапанами.

Завтра напишу  результат

Є інформація?)


  • 0

#11 Офлайн   Вова1

Вова1

    Ученик

  • Новобранец
  • 11 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 4 Май 2020, 20:58

Почався сьогодні день з роздумів.

Позвонив до електрика який вміє користуватися остилогафом він сказав що спочатку треба відрегулювати клапана якщо не допоможе тоді приїхати до нього буде дивитися

Поїхав ще на одний сервіс там ходили калдували провіряли перепровірли катушки, свічі, помилки, підсоси повітря, і ще раз провірили компресію яка показала 1-11,5  2-11,5   3-11,5 а 4- 10,0

в мене легенький шок в суботу міряв по всіх циліндрах було 11,0 (дибіли міряли)

Записався на четвер на регулювання клапанів

Сказав механік  купити прокладку кришки клапанів щоб була в наявності а там вскриття покаже

 Попередній діагноз неправільна робота клапанів

моторист сказав що це не велика пролема якщо нічого не вилізе

Про результати відпишусь після регулювання клапанів


  • 0

#12 Офлайн   Fly17

Fly17

    Водитель без стажа

  • Член клуба
  • 496 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 4 Май 2020, 22:20

Почався сьогодні день з роздумів.
Позвонив до електрика який вміє користуватися остилогафом він сказав що спочатку треба відрегулювати клапана якщо не допоможе тоді приїхати до нього буде дивитися
Поїхав ще на одний сервіс там ходили калдували провіряли перепровірли катушки, свічі, помилки, підсоси повітря, і ще раз провірили компресію яка показала 1-11,5 2-11,5 3-11,5 а 4- 10,0
в мене легенький шок в суботу міряв по всіх циліндрах було 11,0 (дибіли міряли)
Записався на четвер на регулювання клапанів
Сказав механік купити прокладку кришки клапанів щоб була в наявності а там вскриття покаже
Попередній діагноз неправільна робота клапанів
моторист сказав що це не велика пролема якщо нічого не вилізе
Про результати відпишусь після регулювання клапанів

Все у Вас буде норм з клапанами, як писав вище, купіть оригінальну або Віктор Рейнц прокладку і проконтролюйте, щоб її поставили. Друг товариша їздив на аутлендері 300 тис і думав, що в нього гідрокомпенсатори, так сказав йому попередній хазяїн. Приїхав до нас з, були пропуски, але чек вже не горів, на звук двигун працював нерівномірно, сказали, що треба клапана регулювати, показали по він коду, що немає гідрокомпенсаторів. Замотався по роботі товариш і попав на ремонт головки, випускні клапана, ланцюг ГРМ, ланцюг маслонасосу, та інші дрібнички. На 10000 грн попав. 120 не 300 у Вас все буде добре! Раді за Вас, що знайшли причину:-)

Отправлено с моего Redmi Note 7 через Tapatalk
  • 1

#13 Офлайн   Вова1

Вова1

    Ученик

  • Новобранец
  • 11 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 5 Май 2020, 07:23

Все у Вас буде норм з клапанами, як писав вище, купіть оригінальну або Віктор Рейнц прокладку і проконтролюйте, щоб її поставили. Друг товариша їздив на аутлендері 300 тис і думав, що в нього гідрокомпенсатори, так сказав йому попередній хазяїн. Приїхав до нас з, були пропуски, але чек вже не горів, на звук двигун працював нерівномірно, сказали, що треба клапана регулювати, показали по він коду, що немає гідрокомпенсаторів. Замотався по роботі товариш і попав на ремонт головки, випускні клапана, ланцюг ГРМ, ланцюг маслонасосу, та інші дрібнички. На 10000 грн попав. 120 не 300 у Вас все буде добре! Раді за Вас, що знайшли причину:-)

Отправлено с моего Redmi Note 7 через Tapatalk

Купити оригінальну прокладку або Віктор Рейнц це прокладка кришки клапанів?

Чого товариш попав на 10 000 грн що він не так зробив?


  • 0

#14 Офлайн   hynicks

hynicks

    Умеет ездить на АКПП

  • Член клуба
  • 277 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 5 Май 2020, 08:47

Чого товариш попав на 10 000 грн що він не так зробив?

 

Замотався по роботі товариш і попав на ремонт головки, випускні клапана, ланцюг ГРМ, ланцюг маслонасосу, та інші дрібнички. На 10000 грн попав. 120 не 300 у Вас все буде добре!

 

Наверное, потому что сразу не порегулировал клапана. Отсюда прогар и все вытекающее...


  • 1

#15 Офлайн   Fly17

Fly17

    Водитель без стажа

  • Член клуба
  • 496 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 5 Май 2020, 12:54

Вова1, так прокладка кришки клапанів, попав на 10000 грн, заміна випускних клапанів, купа прокладок, ланцюг грм, робота. Але ми його заспокоїли). Клапани регулюються на бензині через 90 тис, на газу частіше. Регулювання клапанів 2500 грн приблизно. Запропонували подивитись йому з іншого боку, як мінімум те що по грошам результат був такий або просто дорожче при вчасному регулюванні, щоб не засмучувався. Але йому неймовірно пощастило, міг би і на заміну голови попасти  


  • 0

#16 Офлайн   Вова1

Вова1

    Ученик

  • Новобранец
  • 11 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 7 Май 2020, 16:30

Всім привіт

Був сьогодні в моториста. Зняв кришку клапанів поміряв зазори сказав що піджитий випускний клапан 4 цилндра. Регулювання клапанів здійснюється стаканчиками клапанів (якщо хтось знає що це таке напишіть) їх треба замовляти деякі можна замовими будуть через 3 дні ішні черех 14 днів. на даний час без машини залишитися не можу до вівторка. Позвонив на офіційний сервіс (Львів) щоб в них відрегулювати сказали що перезвонять. Не перезвонили. Звоню через 4 години кажути що можуть записати на діагностику до моториста. Я питаю чи після підтверження проблеми чи вони зможуть провести ремонтні роботи, сказали що уточнять і перезвонять. І всьо не звонять.Скоріше за все немає спеціаліста. Отакі срані офіціали.

Моторист зібрав машину з заміною прокладки клапанної кришки. Десь через 10 км пропав чек з панельки машина працює нормально. Гляну що буде завтра.

 

Питання для спеціалістів:

Може бути що проблема була в прокладці а не в клапанах

Можливо моторист погано провірив зазори (помилився або не розібрався) хотя всі його хвалять

 

Відпишіть дуже цікавить незалежна думка

 

Дякую всім хто приймає  участь в обговорені


  • 0

#17 Офлайн   Fly17

Fly17

    Водитель без стажа

  • Член клуба
  • 496 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 7 Май 2020, 16:33

Всім привіт
Був сьогодні в моториста. Зняв кришку клапанів поміряв зазори сказав що піджитий випускний клапан 4 цилндра. Регулювання клапанів здійснюється стаканчиками клапанів (якщо хтось знає що це таке напишіть) їх треба замовляти деякі можна замовими будуть через 3 дні ішні черех 14 днів. на даний час без машини залишитися не можу до вівторка. Позвонив на офіційний сервіс (Львів) щоб в них відрегулювати сказали що перезвонять. Не перезвонили. Звоню через 4 години кажути що можуть записати на діагностику до моториста. Я питаю чи після підтверження проблеми чи вони зможуть провести ремонтні роботи, сказали що уточнять і перезвонять. І всьо не звонять.Скоріше за все немає спеціаліста. Отакі срані офіціали.
Моторист зібрав машину з заміною прокладки клапанної кришки. Десь через 10 км пропав чек з панельки машина працює нормально. Гляну що буде завтра.

Питання для спеціалістів:
Може бути що проблема була в прокладці а не в клапанах
Можливо моторист погано провірив зазори (помилився або не розібрався) хотя всі його хвалять

Відпишіть дуже цікавить незалежна думка

Дякую всім хто приймає участь в обговорені

Регулюйте клапана, дива не буде:-)

Отправлено с моего Redmi Note 7 через Tapatalk
  • 1

#18 Офлайн   valerich

valerich

    Гонщик

  • Супер-модератор
  • 2.427 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 7 Май 2020, 17:21

Я не специалист, но думаю, при проблемах с прокладкой были бы другие симптомы, а не ошибка пропуска зажигания в конкретном цилиндре.

Если не ошибаюсь, зазоры меряются на холодном двигателе, учитывайте этот момент.


  • 0

#19 Офлайн   alabay

alabay

    без кнопавки!

  • Модератор
  • 2.900 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 7 Май 2020, 18:31


піджитий випускний клапан 4 цилндра.

не просто поджат, а как я понимаю выходит за допуски?

моторист должен был посмотреть, записать и передать владельцу бумажку с номером детали и замер фактического зазора

по которым, пользуясь таблицей, Вам подберут необходимый номер детали, гарантирующий оптимальный зазор 

и его уже искать по точкам продаж

 

 

Примечание:
Спецификация зазоров клапанов (температура двигателя: 20° С):
Предельно-допустимое значение: Впускные клапаны:
0,10 ~ 0,30 мм.
Выпускные клапаны:
0,20 ~ 0,40 мм.

hyundai_tucson_ix35-011.jpg

Рассчитайте толщину нового толкателя, чтобы зазор клапанов соответствовал спецификации.

Клапанный зазор (температура двигателя: 20°С).
Т: толщина снятого толкателя.
А: измеренный клапанный зазор.
N: толщина нового толкателя.
Впускной: N = Т + [А - 0.20мм].
Выпускной: N = Т + [А-0.30мм].

  • 0

#20 Офлайн   Вова1

Вова1

    Ученик

  • Новобранец
  • 11 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 15 Май 2020, 10:17

Привіт

Знайшов вільний час і хочу відписати по результатах

Провів регулювання клапанів без заміни стаканчиків

Зазорина впускних клапанах були в нормі а на випускних 0,15 на всіх а на 7 випускному клапані 0,0

Моторист проточив стаканчики (обішлося без заміни, ціна одного орієнтовно 850грн ) за проточку взяв по 100грн

Розборка зборка двигуна 2000 грн

При розборці виявилось що один натяжний ролик ременя генератора зашелестів, вирішив замінити всі (3шт) + ремінь, Пробіг 120 000 ще ніразу не міняв. Роліки + ремінь ще 2000 грн. Взагальному 5 000 грн

Зібрали завели все супер

можливо комусь цікаво двигун G4KD AA

Дякую всі хто приймав участь в обговорені

Якщо в когось є запитання по даній темі зрадістю відповім

Всім удачі


  • 1