Перейти к содержимому


Фотография
- - - - -

Закрывашка - решетка для хюндаёв


  • Пожалуйста, авторизуйтесь, чтобы ответить
8 ответов в этой теме

#1 Офлайн   Fly17

Fly17

    Умеет ездить на МКПП

  • Член клуба
  • 374 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 12 Январь 2020, 13:50

Акцент RB 2011 року, початок експлуатації 2013, пробіг 120 тис. км, двигун 1.4, встановлено ГБО Stag 200 goоfast, редуктор Alaska 09, форсунки OMVL. Я третій власник, ГБО встановлено ще до мене, собі б такого не поставив, редуктор мабіуть поміняю точно, форсунки під питанням.

 

Минулу зиму від`їздив без закриття решітки радіатора. Пічка гріла, навіть у люті морози, але таких днів було не багато, холодно не було. Цього року вирішив щось пошукати, щоб естетично закрити, але не знайшов, картонка геморно і дуже складно вставляється. Заглушка ще захищає від впливу реактивів, якими посипають дорогу для запобігання ожеледиці. Реактиви прискорюють корозію. На минулому авто в цьому переконався. Картонка давала швидший прогрів, але телевізор кородував. Весною видалив корозію, відновив ЛФП, купив пластмасову заглушку і наступну зиму телевізор не кородував. Так як на акцента я нічого не знайшов, пішов до будівельного і зробив щось таке.

 

Про естетику говорити не доводиться на відміну від фольца товариша, але.... Завантажив з плеймаркету додаток для списання обраних мною параметрів у файл з метою подальшого завантаження на комп та можливості його аналізу. Створив профіль параметрів для запису і почав експерементувати. Зробив дві однакові поїздки у однаковий час по однаковому маршруту за однаових погодніх умов з решіткою і без неї (вранці містом без пробок у робочий день, двигун холодний простояв ніч, час виїзду 07.45 ранку, пічка вимкнена, обдув скла тільки холодним повітрям). Так само зробив за містом, двигун був однаково прогрітий, умови ідентичні.

 

Без аналізу файлу чисто суб`єктивні відчуття: машина прогрівається швидше, переходить на газ раніше, на кінець поїздки в салоні набагато тепліше, середня витрата пального на маршруті у 12 км менше на 0.4 літри (знаю що цей показник має пхибку). За містом, пічка гріє краще, якщо трапився світлофор, то вмикається вентилятор радіатора охолодження. Щодо аналізу матеріалів об`єктивного контролю: вранці двигун прогрівається і тримає робочу температуру краще, температура газового редуктора газу краще, суміш багатіше, корекції по паливу менші.

 

За містом, все теж саме, по температурі газу і газового редуктора все краще і стабільніше. Що стосується ГБО,то ні доля кого не секрет, що редуктор ГБО теж буде охолоджуватись повітрям, яке потрабляє через радіатор у підкапотний простір, чим краще прогрітий редуктор, краще випаровується газ, краще згоряє, менше витрата, немає бідної суміші... немає впливу на двигун через перегрів головки та підгоряння клапанів. Щоб не перевантажувати Вас інфо, то викладу тільки два параметри на графіках. Знаю, що будуть і противники заглушки на радіатор. Хочу почути думки і аргументи всіх. Чому не роблять заглушки на наші авто? Їх не так багато як шкод, фольцвагенів і т.д. мало дизельних авто, виготовлення матриці!!! 1000 баксів, коли вона окупиться? Рентабельніше на буси клепати, вони їздять багато і готові платити за теплий салон

 

P.S. НА ЗАГАЛЬНОМУ СКРІНШОТІ З ГРАФІКАМИ ПЕРЕРЛУТАВ ПІДПИСИ У МІСЬКОМУ ЦИКЛІ!!!.be4ebd33f66197b72a9d2ff85ef06869.jpg7da0b7c72d68ccf50f1b505ffc080936.jpgd74ab7b80463e996235776ec26c5e5ed.jpg45a85a10c1ca30ba28eb55f973faa00f.jpgd5ffeb32c0f0ac004ca2409326f6f8ea.jpgd6bcc87d04fe36065ecba08a024ce445.jpg5c2f0a30d31bc67437973bd8ba26cd8a.jpg

Отправлено с моего Redmi Note 7 через Tapatalk

Ссылка скрыта. Для ее просмотра авторизуйтесь или зарегистрируйтесь на форуме Хюндай клуб Украина!

4b4c23427a75327af53e2a02049c6f8d.jpg


Редактировалось: Pro100, 17 Январь 2020, 17:18.

  • 0

#2 Офлайн   Pro100

Pro100

    Администратор

  • Администратор
  • 3.590 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 13 Январь 2020, 09:39

все прочитав і нічого не поняв- в чому питання?


  • 0

#3 Офлайн   hynicks

hynicks

    Получил права

  • Член клуба
  • 137 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 13 Январь 2020, 10:37

Предполагаю вопрос в закрывашках - решетках для хюндаёв.

 

Как вариант можно нужные места затянуть пленкой на зиму...

 

Вложенный файл  dfgdfsgh.jpg   97,58 КБ   1 Скачано

 

У меня 1,4 дизель, о закрытии радиатора даже не задумывался. Все прекрасно прогревается даже в -20. А вот сосед жаловался что его рено логан 1,5 дизель даже летом по трассе не прогревается (может проблемы с термостатом, я хз..).


  • 0

#4 Офлайн   Fly17

Fly17

    Умеет ездить на МКПП

  • Член клуба
  • 374 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 15 Январь 2020, 21:54

Предполагаю вопрос в закрывашках - решетках для хюндаёв.

Как вариант можно нужные места затянуть пленкой на зиму...

attachicon.gifdfgdfsgh.jpg

У меня 1,4 дизель, о закрытии радиатора даже не задумывался. Все прекрасно прогревается даже в -20. А вот сосед жаловался что его рено логан 1,5 дизель даже летом по трассе не прогревается (может проблемы с термостатом, я хз..).

Так, потрібно закривати радіатор чи й так добре?

Отправлено с моего Redmi Note 7 через Tapatalk
  • 0

#5 Офлайн   Pro100

Pro100

    Администратор

  • Администратор
  • 3.590 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 15 Январь 2020, 23:05

Я думаю і так добре!

Хоча сам колись закотвав половину радіатора простою картонкою. Пару років побавився цим, а потім поняв, що різниці ніякої і закинув цю марну справу.

Тим більше нема сенсу в тому закриванні якщо зима така як зараз - без морозу.


  • 0

#6 Офлайн   userAx

userAx

    Думает, что профи

  • Член клуба
  • 1.158 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 16 Январь 2020, 09:31


Тим більше нема сенсу в тому закриванні якщо зима така як зараз - без морозу.

Я бы не сказал лучше))

 

С такой зимой порой думаешь "зимние шины можно было и не переобувать" ))


  • 0

#7 Офлайн   hynicks

hynicks

    Получил права

  • Член клуба
  • 137 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 16 Январь 2020, 10:13

Так а смысл закрывать? Если температура антифриза падает ниже определенного уровня, закрывается термостат и охлаждайка циркулирует по малому кругу. 

 

КМК, не нужно изобретать велосипед если система охлаждения исправна.


  • 0

#8 Офлайн   Fly17

Fly17

    Умеет ездить на МКПП

  • Член клуба
  • 374 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 16 Январь 2020, 23:22

Якщо охолоджуюча рідина циркулює по малому кругу і набігаючим потоком охолоджується не тільки радіатор, а й двигун, то і температура ОР буде менше, це ми бачимо по графіку, коли радіатора решітка відкрита і за містом я їхав зі швидкістю 110. На щастя ми йдемо в Європу і перейшли вже на європейську зиму, але всі плюси закритої решітки не можна відчути. Пам'ятаю, коли було мінус 30, то я приїжджав із закритим радіатором і спекою в салоні, а начальник на дизелі геть задубівший. Живемо поряд і однією дорогою їздили. Особисто я не проти такої зими).

Отправлено с моего Redmi Note 7 через Tapatalk
  • 0

#9 Офлайн   userAx

userAx

    Думает, что профи

  • Член клуба
  • 1.158 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 17 Январь 2020, 08:42


Особисто я не проти такої зими).

Как и все автомобилисты)!!

Правда, если бы ещё сухо было, а не дождило - вообще класс.

Ну или -1 и морозец слегка, тоже неплохо.

А -20  - это уже зашквар конечно))) У нас такое было лет 5 может назад. Последующие года едва доходило до 10-12 градусов ниже нуля. И в принципе при этой температуре ездить было комфортно относительно.


  • 0