Перейти к содержимому


Фотография
- - - - -

Когда менять масло АКПП?


  • Пожалуйста, авторизуйтесь, чтобы ответить
18 ответов в этой теме

#1 Офлайн   Бин

Бин

    Ученик

  • Новобранец
  • 9 сообщений
  • Имя:Вадим
  • Город:Харьков

Опубликовано 9 Июль 2018, 16:12

Добрый день подскажите пожалуйста ,на каком пробеге меняется масло??? Одни пишут на все время,другие 60 000 км.
Проехал 50 000 хендай i20. 1,4 АКПП, масло светлое,не воняет.

Редактировалось: Бин, 9 Июль 2018, 16:22.

  • 0

#2 Офлайн   alabay

alabay

    без кнопавки!

  • Модератор
  • 2.294 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 9 Июль 2018, 17:45


на каком пробеге меняется масло??? Одни пишут на все время,другие 60 000 км.

а если открыть мануал, там- какой интервал зписан?


  • 0

#3 Офлайн   Бин

Бин

    Ученик

  • Новобранец
  • 9 сообщений
  • Имя:Вадим
  • Город:Харьков

Опубликовано 9 Июль 2018, 18:44

Ещё не читал,книжка дома ,я на море

Редактировалось: Бин, 9 Июль 2018, 18:53.

  • 0

#4 Офлайн   alabay

alabay

    без кнопавки!

  • Модератор
  • 2.294 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 9 Июль 2018, 19:05


Ещё не читал,книжка дома ,я на море

Я тоже на море)

Но мануал можно и в Гугле открыть))


  • 1

#5 Офлайн   Бин

Бин

    Ученик

  • Новобранец
  • 9 сообщений
  • Имя:Вадим
  • Город:Харьков

Опубликовано 11 Июль 2018, 21:43

В субботу ,домой. Как то штормит,и отпуск заканчивается.
  • 0

#6 Офлайн   Бин

Бин

    Ученик

  • Новобранец
  • 9 сообщений
  • Имя:Вадим
  • Город:Харьков

Опубликовано 12 Июль 2018, 13:08

Нашел в машине тоненькая сервисная книжка, там написано замена масла кпп 60 000,!!!
  • 0

#7 Офлайн   alabay

alabay

    без кнопавки!

  • Модератор
  • 2.294 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 12 Июль 2018, 13:34


Одни пишут на все время,другие 60 000 км.

Нашел в машине тоненькая сервисная книжка, там написано замена масла кпп 60 000,!!!

 

Кому верить?  :blink:


  • 0

#8 Офлайн   Бин

Бин

    Ученик

  • Новобранец
  • 9 сообщений
  • Имя:Вадим
  • Город:Харьков

Опубликовано 12 Июль 2018, 21:56

Конечно сервисной книжке....
  • 0

#9 Онлайн   victor

victor

    Вечно не довольный.

  • Член клуба
  • 647 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 13 Июль 2018, 10:44

Учитывая,что в нашей стране жить и обслуживать авто - "тяжки умовы"

Вложенные файлы

  • Вложенный файл  img476.jpg   108,2 КБ   4 Скачано

  • 0

#10 Офлайн   Maks

Maks

    Сдал на права

  • Новобранец
  • 53 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 7 Ноябрь 2018, 15:29

Можливо не в тему, але поділюсь своїми враженнями від повної заміни масла в АКПП. Веракруз, 6-ст. Айзін, на 80 тис. вирішив поміняти масло. Приватне СТО запропонувало повну заміну своїми "приспособами" методом витіснення (в нюанси не вникав - давно-о-о у них обслуговуюсь). Хюндаївський каталог по Айзінівській 6-ст. мене запутав повністю, коллєги "із-за поребрика" запропонували оригінальне Айзіновське (AFW+). Купив 8 л разом з додатковим зовнішнім фільтром (50$) в "обратку". Тисяч через 3 км, у відпустці, на гірських банах Альп по дорозі з Італії у Францію, вниз 4 передача починає включатись ударно - починаю експерементувати з ручним переключенням, з збільшенням-зменшенням тяги в автоматі - гупає... В голові зразу малюються "страшні" сцени "евакуатора, СТО по європейських цінах" (так для орієнтира: банальне балансування 2 шин і перекидка коліс місцями - 35 ойро, і це в сільському шиномонтажі). Під капот: дод.фільтр в маслі (десь не сильно, але слинить), скинув клєму, думав може десь щось в мозгах - ні, гупає. Сім'ї нічо не кажу, настрій на 0, переключення в ручну із скиданням газу з 5 на 4, їду... Почалась рівнина, попустило - 4-а на євробанах не потрібна, а потім сонце, море, пісок... По дорозі назад вже таке як і не дуже гупає. В Полтаві до хлопців на СТО - розбор польотів: часткова заміна 4 л AFW+, в моїй присутності скільки злили стільки по рівню і залили, фільтр передивились з лупою - мікротріщина по корпусу (ще й розрізав: не грязний, перепускний клапан робочий). Єдине що озадачило це колір масла, яке злили при частковій заміні - таке ж грязне (майже чорне) як і при першій повній заміні. Покищо проблема пропала... Чи на довго? Мої висновки: 8 л було мало, треба було зразу пролити ще хоч 4 л; Айзіновське масло скоріше всього краще миє; може і не варто було врізати дод.фільтр (ну вже хай буде); через пару тисяч ще раз часткова заміна масла + фільтр.

... ох і марудна ця "проблемка": МАСЛО :cha-cha-cha:


  • 1

#11 Офлайн   userAx

userAx

    Нарушает, подрезает

  • Член клуба
  • 778 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 8 Ноябрь 2018, 09:01

Можливо не в тему, але поділюсь своїми враженнями від повної заміни масла в АКПП. Веракруз, 6-ст. Айзін, на 80 тис. вирішив поміняти масло. Приватне СТО запропонувало повну заміну своїми "приспособами" методом витіснення (в нюанси не вникав - давно-о-о у них обслуговуюсь). Хюндаївський каталог по Айзінівській 6-ст. мене запутав повністю, коллєги "із-за поребрика" запропонували оригінальне Айзіновське (AFW+). Купив 8 л разом з додатковим зовнішнім фільтром (50$) в "обратку". Тисяч через 3 км, у відпустці, на гірських банах Альп по дорозі з Італії у Францію, вниз 4 передача починає включатись ударно - починаю експерементувати з ручним переключенням, з збільшенням-зменшенням тяги в автоматі - гупає... В голові зразу малюються "страшні" сцени "евакуатора, СТО по європейських цінах" (так для орієнтира: банальне балансування 2 шин і перекидка коліс місцями - 35 ойро, і це в сільському шиномонтажі). Під капот: дод.фільтр в маслі (десь не сильно, але слинить), скинув клєму, думав може десь щось в мозгах - ні, гупає. Сім'ї нічо не кажу, настрій на 0, переключення в ручну із скиданням газу з 5 на 4, їду... Почалась рівнина, попустило - 4-а на євробанах не потрібна, а потім сонце, море, пісок... По дорозі назад вже таке як і не дуже гупає. В Полтаві до хлопців на СТО - розбор польотів: часткова заміна 4 л AFW+, в моїй присутності скільки злили стільки по рівню і залили, фільтр передивились з лупою - мікротріщина по корпусу (ще й розрізав: не грязний, перепускний клапан робочий). Єдине що озадачило це колір масла, яке злили при частковій заміні - таке ж грязне (майже чорне) як і при першій повній заміні. Покищо проблема пропала... Чи на довго? Мої висновки: 8 л було мало, треба було зразу пролити ще хоч 4 л; Айзіновське масло скоріше всього краще миє; може і не варто було врізати дод.фільтр (ну вже хай буде); через пару тисяч ще раз часткова заміна масла + фільтр.

... ох і марудна ця "проблемка": МАСЛО :cha-cha-cha:

Интересная история, спасибо что поделились!


  • 0

#12 Офлайн   alabay

alabay

    без кнопавки!

  • Модератор
  • 2.294 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 8 Ноябрь 2018, 11:19


Єдине що озадачило це колір масла, яке злили при частковій заміні - таке ж грязне (майже чорне) як і при першій повній заміні.

это говорит не о том, что масло лучше моет, а о том, что продукты износа фрикционов в масле в избыточном количестве

косвенным тому подтверждением и были "пинки"

причина есть

нужно искать


  • 0

#13 Офлайн   Spock

Spock

    Получил права

  • Член клуба
  • 148 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 8 Ноябрь 2018, 21:33

это частая проблема когда на уже повидавших сателитных коробках меняют масло и они начинают пинаться их-за того что выходят из строя фрикционы. Моющие присадки в свежем масле растворяют подгоревшие слои фрикционов. по этому часто лучше ездить на старой коробке то что называется до полного износа и потом уже капиталить с заменой всех пакетов.

У меня кстати на Гене тоже фрикционы закончились на 80к. Меняли по гарантии коробку в сборе.

 

Совпадение? не думаю )))))


  • 0

#14 Офлайн   alabay

alabay

    без кнопавки!

  • Модератор
  • 2.294 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 8 Ноябрь 2018, 23:03

Совпадение? не думаю )))))


ИМХО
Возможно именно поэтому и рекомендовано менять масло частичной заменой
  • 0

#15 Офлайн   Maks

Maks

    Сдал на права

  • Новобранец
  • 53 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 9 Ноябрь 2018, 10:54

Часткову заміну багато спеців визнають. Одна умова - знати, що туда до тебе заливали.


  • 0

#16 Офлайн   alabay

alabay

    без кнопавки!

  • Модератор
  • 2.294 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 9 Ноябрь 2018, 10:59

Maks,эта мысль  касается только коробки?))) 


  • 0

#17 Офлайн   Maks

Maks

    Сдал на права

  • Новобранец
  • 53 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 12 Ноябрь 2018, 11:40

alabay,

Ага, але тільки АКПП  :D 

П.С. Колись по молодості, із-за совєтського дифіцита, що я тільки не заливав і в батьків, а потім і у свій АЗЛК, в МКПП в тому числі. І все крутилося і їхало (пардон, згадав - у свому АЗЛК задній міст грівся, гудів-підвивав, але крутився). Во запас по витривалості був ! А вот АКПП тоді в мене не було...


  • 0

#18 Офлайн   alabay

alabay

    без кнопавки!

  • Модератор
  • 2.294 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 12 Ноябрь 2018, 12:16


Ага, але тільки АКПП   
Насільки я розумію, не тількі в АКПП

Одна умова - знати, що туда до тебе заливали.

треба ретельно відбирати все, що ллється в авто !
  • 0

#19 Офлайн   Maks

Maks

    Сдал на права

  • Новобранец
  • 53 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 12 Ноябрь 2018, 16:45

 треба ретельно відбирати все, що ллється в авто !

Та ото ж :cha-cha-cha:


  • 0