Перейти к содержимому


Фотография
- - - - -

Автомобиль: HYUNDAI accent (2013)


  • Пожалуйста, авторизуйтесь, чтобы ответить
4 ответов в этой теме

#1 Офлайн   Maks

Maks

    Получил права

  • Член клуба
  • 182 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 30 Май 2018, 11:13

Автомобиль: HYUNDAI accent (2013)
Дата добавления: 30 Май 2018, 12:13
Владелец: Maks
Описание: АКПП, хетч, 1,6

См. автомобиль
  • 0

#2 Офлайн   Maks

Maks

    Получил права

  • Член клуба
  • 182 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 15 Май 2020, 13:07

72050 км, затроїло-засмикало, заморгав "чек", офіційне СТО, 30 хв - пропуски запалювання на першому циліндрі, заміна катушки, 705 грн з роботою.


Редактировалось: Maks, 15 Май 2020, 13:13.

  • 0

#3 Офлайн   Maks

Maks

    Получил права

  • Член клуба
  • 182 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 11 Август 2020, 14:56

74100 км.

При доливі води в розширювальний бачок (рівень впав) не сподобався вигляд антифризу (той що з трубочки скапував) - непрозорий. Ну а червоний колір мені не подобався з самого початку покупки авто. Машинка куплена через броварських перепродажників (зовнішній вигляд був шикарний, це потім, після першої мийки з переднього бампера злетіли всі підкраси і він став рябий))), а перша власниця мабуть не дуже переймалася якістю ТО чи якістю слюсарів - вивернутий пильник циліндра заднього супорта, відсутня половина болтів на захисті двигуна, не закріплена кришка фільтра салона, сам фільтр всунутий верх ногами... Так що ж тоді таке червоне залили в радіатор на тому київському СТО, якщо з заводу заливали зелений G11.

Купив 3 літра чешського концентрату ХТ G11 синьо-зеленого кольору (400 грн), баночку промивочного Бардала (170 грн), 15 л дистильованої води (безплатно по блату))) і відвіз хлопцям в "гараж".

400 грн за роботу і два висновки: - нормальна там була ОЖ, майже прозора, ну і що, що червона; - промивка сильно моцна, бо вимилась (білувата рідина) водою тільки за третім разом.

Плюси: - точно знаю, що залитий G11; - приблизно 1 л розведеного антифризу на доливку; - тепер краще видно рівень в розширювальному бачку.


  • 0

#4 Офлайн   Maks

Maks

    Получил права

  • Член клуба
  • 182 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 29 Сентябрь 2020, 11:42

78400 км.

Поламався наш сімейний "лайнер" (Веракруз). Надовго...

В Ужгород прийшлось мотнутись на Акценті - відвик, не то... ))

З позитиву тільки одне - в ТРИ рази дешевше по паливу (на Акценті ГБО - витрата пропанчику 7-10л/100км).

А з самого негативного - підсмалив я фрикціони в АКПП (ох оця любов "прохватить" по гірських дорогах). Потемніло масло, потянуло смаленим... Це при тому, що 20 тис. назад зробив повну заміну на DURADRIVE MV SYNTHETIC ATF «Petro-Canada» з фільтром, а 10 тис. назад часткову підміну.

На даному етапі покищо поміняв масло (6 л - 1600 грн, фільтр - 330 грн, герметик - 180 грн, робота - 650 грн).

Катаємся ніжно, прислухаємся і нюхаєм масло ))


Редактировалось: Maks, 29 Сентябрь 2020, 11:45.

  • 0

#5 Офлайн   Maks

Maks

    Получил права

  • Член клуба
  • 182 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 19 Октябрь 2020, 13:55


Катаємся ніжно, прислухаємся і нюхаєм масло

Після заміни масла в АКПП 700 км:

1. Не здалось - все-таки підбуксовує гідромуфта в перехідних режимах.

2. З'явилось перманентне посмикування при переході з другої на першу...


79100 км.

Заскрипів правий сайлент-блок на балці (лівий міняв 12 тис. назад).

560 грн оригінальний + 850 грн робота (обірвало резину з внутрішньої втулки - не викручувався болт).


  • 0