Перейти к содержимому


Фотография
- - - - -

Лампочка масла загорается на Santa Fe дизель

Santa Fe дизель масло лампочка тиск давление

  • Пожалуйста, авторизуйтесь, чтобы ответить
30 ответов в этой теме

#21 Офлайн   Grizzly

Grizzly

    Ученик

  • Новобранец
  • 10 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 23 Ноябрь 2017, 09:43

ответил в лс

Дякую, отримав.


  • 0

#22 Офлайн   Pro100

Pro100

    Администратор

  • Администратор
  • 3.537 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 23 Ноябрь 2017, 12:10

Я би почав з того, що зробив ще одну заміну масла, а ле на цей раз з інтенсивною промивкою. Пробіг 115 тис. не так вже й мало. За цей час всяке могло статися - відкладення в маслоканалах. Можливо промивка вимиє.

А для початку перевірив би всі контакти дротів від маслонасоса до мізків Принаймі, це безкоштовно.


  • 2

#23 Офлайн   victor

victor

    Вечно не довольный.

  • Член клуба
  • 705 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 23 Ноябрь 2017, 13:53


Можливо промивка вимиє.

новое масло моет не хуже промывки


  • 0

#24 Офлайн   slava777

slava777

    Сдал на права

  • Новобранец
  • 54 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 23 Ноябрь 2017, 18:54

Марка масла? Ви написали тільки SAE.

API і ACEA витримані?

Можливо масло попалось "ліве". Я як і Юра раджу промивку.


Пробіг 115 тис. не так вже й мало.

По роботі бува катаю і обслуговую на Санті 2014 року, дизель, 2.2 літри, 197 коней. Пробіг приблизно такий же. І скажу я Вам це взагалі не пробіг. У всі свої машини лию Шелл, тільки Шелл.


  • 0

#25 Офлайн   Grizzly

Grizzly

    Ученик

  • Новобранец
  • 10 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 24 Ноябрь 2017, 09:12

Марка масла? Ви написали тільки SAE.

API і ACEA витримані?

Можливо масло попалось "ліве". Я як і Юра раджу промивку.


По роботі бува катаю і обслуговую на Санті 2014 року, дизель, 2.2 літри, 197 коней. Пробіг приблизно такий же. І скажу я Вам це взагалі не пробіг. У всі свої машини лию Шелл, тільки Шелл.

   Повністю згоден, що це не пробіг. А по оливі, то всі допуски витримані, заливалася олива завжди вчасно. В гарантійний період - на авторизованій станції, потім у сертифікованого знайомого у якого перед кожною заміною оливи робилася промивка. Тому не хочеться вірити, що у нас наскільки все погано із ПММ. Це також не перший автомобіль. Починав у 1986 із Запорожця, там взагалі було все просто, була такаж проблема. Десь біля 100000 пробігу стала мигати лампочка, залив частину густої оливи, якщо хтось пам"ятає - МС 20 і лампочка більше ніколи на холостому ходу не світилася, не кажучи вже під нагрузкою. Доречі там і фільтр був центробіжний. Потім майже весь російкий атопром і деякі європейці і азіати.

   Зараз, бачу, може бути дуже довгий шлях і прийдеться починати з перевірки тиску оливи манометром і так  по кроках, а далі як карта ляже. Сподіваюся до кривошипно шатунного механізму не дійде, але у всякому випадку спілкування з форумчанами корисне і чекаю нових порад та пропозицій. Про свої потуги на цьому шляху також буду інформувати.

   Не замовкайте, у спілкуванні всякі проблеми легше вирішуються.


  • 1

#26 Офлайн   КОД

КОД

    Ездит на красный

  • Член клуба
  • 854 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 27 Ноябрь 2017, 13:24

Будь ласка вкрути замість  даттчика тиску манометер/)(аби вияснити номінальний тиск маслонасосу.! і відкинути причини іншого характеру, а це, погані вкладиші, лопнута масломагістраль від насосу, і заклинив редукційний клапан, (доречі вони ставляться на всі маслонасоси, бо при високих обертах масло може розірвати магістраль , а як ви їх назвете по новому обратний редукційний .... чи ще як це неважливо, під них може попасти стружка, як правило це пружинка  з шариком яка регулюється  вкручуванням чм викручуванням болтика контрогая , і це не крапан маслофільтру, а встанолвлюється на маслонасосі безпосередньо, або рядом неподалік. а далі це датчик вийшов з ладу , окислились контакти на ньому і виросло сопративлениие в ланцюгу... 


  • 0

#27 Офлайн   Grizzly

Grizzly

    Ученик

  • Новобранец
  • 10 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 28 Ноябрь 2017, 00:55

Будь ласка вкрути замість  даттчика тиску манометер/)(аби вияснити номінальний тиск маслонасосу.! і відкинути причини іншого характеру, а це, погані вкладиші, лопнута масломагістраль від насосу, і заклинив редукційний клапан, (доречі вони ставляться на всі маслонасоси, бо при високих обертах масло може розірвати магістраль , а як ви їх назвете по новому обратний редукційний .... чи ще як це неважливо, під них може попасти стружка, як правило це пружинка  з шариком яка регулюється  вкручуванням чм викручуванням болтика контрогая , і це не крапан маслофільтру, а встанолвлюється на маслонасосі безпосередньо, або рядом неподалік. а далі це датчик вийшов з ладу , окислились контакти на ньому і виросло сопративлениие в ланцюгу... 

Дякую, наші думки збігаються.


  • 0

#28 Офлайн   IgorKiev

IgorKiev

    Ученик

  • Новобранец
  • 31 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 12 Январь 2018, 10:24

Вопрос, все смотрят на вязкость масла, а кто-нибуть на допуски (разрешения к исользованию) смотрит на масле? есть же разные допуски для дизелей B3, B4, B5


Потом проблемы с маслонасосом и двигателем. Не все дизельные двигатели одинаковые и масла к ним тоже разные.


  • 0

#29 Офлайн   AlexSan

AlexSan

    Ученик

  • Новобранец
  • 11 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 25 Октябрь 2018, 16:38

Grizzly, решили вопрос с "лампочкой масла"? Если возможно, напишите, что это было по итогу? Заранее благодарен!


  • 0

#30 Офлайн   Grizzly

Grizzly

    Ученик

  • Новобранец
  • 10 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 29 Октябрь 2018, 13:15

Grizzly, решили вопрос с "лампочкой масла"? Если возможно, напишите, что это было по итогу? Заранее благодарен!

Так, вирішив. Заміряли тиск оливи механічним манометром, все в нормі. Згодом в гаражі на підлозі з"явилася пляма від моторної оливи. Пошук місця протікання виявився по датчику тиску оливи, розвальцувався. Замінили датчик на новий. Проблема зникла.


  • 0

#31 Офлайн   Pro100

Pro100

    Администратор

  • Администратор
  • 3.537 сообщений
Гараж Перейти в гараж

Опубликовано 29 Октябрь 2018, 21:33

отак все просто. 

А ви кажете - датчик вічний, датчик вічний. ))


  • 0





Темы с аналогичными тегами (одним или более): Santa Fe, дизель, масло, лампочка, тиск, давление